• Facebook
  • Twitter
  • Rss
  • Plus

هدف از انفجارهای دمشق جبران شکست سنگین تکفیری‌ها در سوریه است ویژگی

بهمن 12
رای دادن به این مورد
(0 آرا)

دولت سوریه پس از انفجارهای تروریستی در نزدیکی حرم حضرت زینب (س) در بیانیه ای با«بزدلانه» خواندن اقدام تکفیریها،تأکید کرد: هدف از این انفجارها بالا بردن روحیه تروریست‌های شکست خورده است.

 

 

 

به گزارش مصاف، دولت سوریه دقایقی قبل با صدور بیانیه ای انفجارهای تروریستی در نزدیکی حرم حضرت زینب (س) در دمشق را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، دولت سوریه در این بیانیه با «بزدلانه» خواندن اقدام تکفیریها، تأکید کرد: هدف از این انفجارها بالا بردن روحیه تروریست های شکست خورده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تروریست های تکفیری پس از سلسله دستاوردهای گوناگون ارتش در مقابله با آنها احساس شکست کرده و برای بالا بردن روحیه خود دست به این اقدام جنایتکارانه زدند.

دولت سوریه همچنین با اعلام اینکه مردم این کشور همچنان به تلاش خود برای برقراری صلح و ثبات در سوریه ادامه می دهند، تأکید کرد: نیروهای مسلح سوری تا زمان آزادسازی هر وجب از خاک این کشور از مبارزه با تکفیری ها دست نخواهند کشید.

گفتنی است، ساعتی قبل ۳ انفجار تروریستی به صورت پیاپی در نزدیکی حرم حضرت زینب (س) به وقوع پیوست.

خبرگزاری سانا به نقل از یک منبع آگاه در وزارت کشور سوریه شمار قربانیان این انفجارها را ۳۰ شهید و ۴۰ زخمی اعلام کرد.

منبع: مهر

 

 

 

موارد مرتبط

  • کشته و زخمی شدن ۱۸ غیرنظامی در حمله تروریست‌ها در جنوب دمشق

    در حمله خمپاره ای تروریست ها به مناطقی در جنوب دمشق ۱۸ نفر غیر نظامی کشته و زخمی شدند.

    تروریست ها از اردوگاه یرموک محلات جنوب دمشق را هدف قرار دادند که در این حمله دو نفر کشته و 16 نفر مجروح شدند.

    نیروهای ارتش سوریه با همراهی نیروهای سوریه در پی آرام کردن اوضاع هستند.

    گفتنی است یگان های ارتش سوریه طی عملیاتی مخفی گاه های تروریست ها را در منطقه حجرالاسود در جنوب دمشق نابود کردند.

    همچنین ارتش سوریه توانست خطوط انتقال سلاح و مهمات تروریست ها را در حومه دمشق قطع کند.

  • اسنودن: آمریکا و انگلیس، پهپادهای اسرائیل را هک کردند

    بخش سانسور ارتش رژیم صهیونیستی، درستی محتوای اسناد و تصاویری که توسط اسنودن منتشر شده را تایید کرده است.

     

     

     

    به گزارش مصاف، پایگاه اینترنتی "روسیا الیوم" به نقل از رسانه های صهیونیستی نوشت: بر اساس اسناد موجود، آمریکا و انگلستان 18 سال قبل یک پایگاه نظامی سری در قبرس احداث کردند که توانستند از طریق آن، کد پخش سامانه پهپادهای اسرائیلی را هک کرده و جزییات عملیات صهیونیستی علیه غزه، ایران و سوریه را مشاهده نمایند.
    همچنین سازمان های اطلاعاتی آمریکا و انگلستان تمام تماس ها میان هواپیماها و پایگاه های صهیونیستی مانند دستور بمباران مواضع و تصاویر هوایی مناطق هدف را رصد و شنود می کردند.  
    یک روزنامه عبری مدعی شد: بر اساس این اسناد، عملیات جاسوسی آمریکایی-انگلیسی از سال 1998 به هک شدن کد سامانه های رزمی و اطلاعاتی مصر، ترکیه، لبنان، ایران و سوریه انجامید، اما هدف اساسی از این عملیات، رژیم صهیونیستی بود.
    این روزنامه عبری نوشت: آژانس های امنیت ملی آمریکا و انگلستان عملیات جاسوسی را انجام دادند که ستاد مدیریت آن در پایگاه "منویث هیل" انگلستان بود که یک پایگاه جاسوسی مشترک نیز در ارتفاعات کوههای "ترودوس" در قبرس داشتند.  
    یک مسئول اطلاعات صهیونیستی، درز این اطلاعات را خطرناکترین نوع افشای اطلاعات از زمان تاسیس رژیم صهیونیستی دانستند، اما طرف های رسمی صهیونیستی هنوز تفسیری درباره آن ارائه نداده اند.
    رژیم صهیونیستی نسبت به درز این اخبار در رسانه ها؛ که چه بسا باعث افزایش تنش با واشنگتن پس از سالها اختلاف درباره نوع راهبرد درباره ایران و فلسطینیان شود، ابراز نگرانی کرده است.     
    ادوارد جوزف اسنودن متولد ۲۱ ژوئن ۱۹۸۳ میلادی، افشاگر فعلی و کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکاست.
    او که در پی ابطال گذرنامه‌اش توسط دولت امریکا از ۲۳ ژوئن ۲۰۱۳ تا دوم اوت ۲۰۱۳ در فرودگاهی در مسکو به سر می‌برد در آن روز توانست از دولت روسیه پناهندگی موقت دریافت کند.

     

     

     

  • سند قتل 49 کودک توسط آل خلیفه

    انجمن حقوق بشر بحرین با انتشار کتابی با عنوان «البحرين .. حكومة تمتهن قتل أطفالها»؛ (بحرین... رژیم کودک کش) سند کشته شدن عمدی ۴۹ کودک بحرینی توسط آل خلیفه را منتشر کرد.

     

     

     

     به گزارش «حوزه نیوز»، انجمن حقوق بشر بحرین با انتشار کتابی با عنوان «البحرين .. حكومة تمتهن قتل أطفالها»؛ (بحرین.. رژیم کودک کش) سند کشته شدن عمدی 49 کودک بحرینی توسط آل خلیفه را منتشر کرد. این کودکان به روش قتل عمد یا اقدامات غیر قانونی آل خلیفه یا رد جریان سرکوب تظاهرات ها توسط آل خلیفه به شهادت رسید اند.

    این انجمن نسخه ای از این کتاب را به کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد ارسال کرده و از این سازمان خواسته جلوی موارد نقض حقوق بشر و قتل مردم بی دفاع را بگیرند و از هر طریق ممکن نظام بحرین را وادار کنند به تعهدات بین المللی خود به ویژه در زمینه حقوق کودکان پایبند باشد.

     

     

     

  • عقاب جاسوس اسرائیلی در جنوب لبنان شکار شد!

     

     

     

    اهالی منطقه بیت جبیل در جنوب لبنان در مرز با فلسطین اشغالی یک بهله عقاب جاسوس متعلق به رژیم صهیونیستی و حامل دستگاه موقعیت یاب "GPS" را پیدا کردند و به مسئولان لبنانی تحویل دادند.

     

     

     

     

     

     

    به گزارش مصاف، اهالي منطقه بنت جبيل گفتند: اين بهله عقاب يك دستگاه موقعيت ياب "GPS" ساخت اسرائيل و كارت شناسايي اسرائيلي "P98" همراهش بود.

    به دنبال انتشار این خبر مسئولان محيط زيست و حمايت از مناطق حفاظت شده در رژيم اسرائيل اعلام كردند كه يك بهله عقاب بعد از پرواز بر فراز مرز در لبنان پيدا شده است که حامل تجهيزاتي براي استفاده در تحقيقات علمي بوده است.

    تالي تينيبوم سخنگوي بخش محيط زيست رژيم اسرائيل گفت: اين عقاب چهار كيلومتر دور شده و وارد خاك لبنان شد و مسئولان اسرائيلي نمي دانستند كه در لبنان به دام افتاده است. او از مسئولان لبناني خواست تا عقاب را آزاد كنند و گفته شده است مسوولان لبنانی بعد از تكميل تحقيقات در اين باره عقاب را آزاد خواهند کرد.

    سايت هاي خبري صهيونيستي پس از انتشار این خبر خاطرنشان کردند که اين عقاب ماه ژوئيه گذشته به همراه مجموعه اي از چندین عقاب از قبرس، ارمنستان و منطقه كاتولونيا وارد فلسطين اشغالي شده و يك ماه پيش در منطقه حفاظت شده "Galma" رها شده است.

    به ادعای اين سايت ها، آزمايشگاه زيست محيطي يكي از دانشگاه هاي قدس از پنج سال پيش پروژه اي تحقيقاتي را براي روشن شدن مسيرهاي پرواز عقاب ها و چگونگي جستجوي غذا از سوي آنها آغاز كرد و پژوهشگران به همين منظور دهها عقاب را براي يافتن موقعيت آنها به دستگاه "GPS" مجهز كردند.

    رژیم صهیونیستی سابقه استفاده از پرندگان برای جاسوسی علیه لبنان را در کارنامه خود دارد.

    بهمن ماه امسال یک پرنده جاسوس که دستگاه ردیاب به پایش بسته شده بود در «بیت‌جبیل» لبنان به دام افتاد و این چندمین باری است که اهالی بخش جنوبی لبنان پرنده های اسرائیلی را به دام می‌اندازند


    منبع: العالم

     

     

     

  • تلفات بیش از صد نفری داعش در غرب عراق

    گروه تروریستی داعش در استان الانبار در غرب عراق متحمل خسارت‌های سنگین شد و 109 نفر از عناصر آن کشته شدند .

     

     

     

    به گزارش مصاف، این افراد در جریان عملیات تروریست های داعش در شمال شهر رمادی مرکز استان الانبار و شهرهای الثرثار و الصقلاویه کشته شدند.

    اسماعیل المحلاوی فرمانده عملیات الانبار به السومریه نیوز گفت: نیروهای ارتش با پشتیبانی نیروی هوائی و توپخانه 60 تروریست داعشی را در شمال رمادی کشتند و 19 خودروی بمب گذاری شده آنها را منهدم کردند.

    المحلاوی افزود : شمال رمادی هم اکنون تحت کنترل ارتش است .

    المحلاوی دیروز چهارشنبه نیز اعلام کرده بود که حمله داعش با 10 خودروی بمب گذاری شده به مرکزی امنیتی در شمال رمادی دفع شد و مهاجمان مجبور به عقب نشینی شدند .

    فرماندهی عملیات بغداد نیز اعلام کرد که حملات داعش به شهرهای الثرثار و الصقلاویه با کشتن 49 عضو این گروه تروریستی دفع شد و نیروهای ارتش سلاح های سنگین و دستگاه های ارتباطاتی از آنها به دست آوردند.


    منبع: العالم

     

     

     

Homeاخبار روزهدف از انفجارهای دمشق جبران شکست سنگین تکفیری‌ها در سوریه است Top of Page
Zo2 Framework Settings

Select one of sample color schemes

Body

Background Color
Text Color
Link Color
Background Image

Top Wrapper

Background Color
Modules Title
Text Color
Link Color
Background Image

Header Wrapper

Background Color
Modules Title
Text Color
Link Color
Background Image

Mainmenu Wrapper

Background Color
Modules Title
Text Color
Link Color
Background Image

Slider Wrapper

Background Color
Modules Title
Text Color
Link Color
Background Image

Scroller Wrapper

Background Color
Modules Title
Text Color
Link Color
Background Image

Mainframe Wrapper

Background Color
Modules Title
Text Color
Link Color
Background Image

Bottom Scroller Wrapper

Background Color
Modules Title
Text Color
Link Color
Background Image

Bottom Scroller Wrapper

Background Color
Modules Title
Text Color
Link Color
Background Image

Bottom Menu Wrapper

Background Color
Modules Title
Text Color
Link Color
Background Image

Bottom Wrapper

Background Color
Modules Title
Text Color
Link Color
Background Image
Background Color
Modules Title
Text Color
Link Color
Background Image